14 december

Igår var inte vilken dag som hellst, för det första var det lucia men även 2 år sedan jag tog mitt körkort=)
Gud vad tiden rullar på, och i vilket tempo.

Har precis ätit mat (köttgryta med bla zuccini och julmust) och nu sitter jag här med en kopp kaffe och försöker plugga. Grytan tog sin lilla tid att göra, först skära iordning köttet och sen låta det stå och puttra ett par timmar för att få det extra mört. Men det var verkligen värt besväret för underbart gott blev det!

Prov imorgon så behöver nog läsa igenom det ett par gånger till.
bye


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh Tack! =) Men nu har vi stött på lite motgång. Du kan läsa på min blogg!

2009-12-14 @ 17:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0