15 december

Vaknade upp och tittade ut. SNÖ! Massa snö. Ska man skratta eller gråta, hatar snön men det är ju så vacker att titta på. Känns rogivade att gå en sväng och se hur snön når marken. Men andra sidan så blir de halt och kallt, halkar ju omkull minst en gång per år pga den här snön och halkan. Ne kommer inte fram till om det är positivt eller negativt med snö. Fast är riktigt sugen på lie pulka åk och bus (kommer nog aldrig växa ifrån det)

Nu sitter jag ihopkrupen i soffan med en kopp kaffe och laddar inför provet. Tankarna snurrar, vet i sjutton hur detta ska gå. Känns som om jag har pluggat så otroligt mycket men inte något sätter sig, nästa gång jag läser igenom mina anteckningar så känns det fortfarande lika främmande för mig. Ne Positiv va de, kommer gå galant det här! (eller inte).

Bye ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0