16 december

Vilket väder! Snön har yrt mest hela dagen, och resan till och från skolan var inte allt för rolig. Vägarna var inte plogade, utan det var enormt halt och hastigheten kunde knappt överstiga 70. Men vi kom båe dit och hem uan några problem.

När jag kom hem igen dök jag ner i sänger och kylde ner min sömntuta till pojkvän, så slumrade in gott igen och vaknade inte upp försen runt 12. Blev lite frukost och lite prat med Emilia, alltid lika kul att träffas, även om det inte blir lika ofta som förr. Planerat in att göra lite julgodis tillsammans på lördag, ser verkligen fram emot det redan nu!

Mamma var här igår och kom med en förtidig julklapp. Köksgardin, grytlappar, en ängel och en duk. Så nu är det lite förändring i köket.

Delar av mitt hem!




Kommentarer
Postat av: Emilia

Ååh men så tjusigt ;)

2009-12-17 @ 08:02:43
URL: http://emiliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0