21 december

Nu rullar dagarna verkligen på och snart är den efterlängtade julen här! Själv ligger jag hemma och är sjuk, har feber, ögoninflamation och värk i hela kroppen. Känner mig alltså väldigt dassig.

Känner för att göra så otroligt mycket idag, som ut och fota lite (bäst och passa på nu när allt är så otroligt vackert), men det skulle också vara roligt att baka lite jul godis, har hittat så mycket smarriga recept.

Men känner på mig att jag inte kommer orka göra något för är redan helt slut efter att bara ha skrivit ett inlägg och ätit lie frukost.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Men lilla du.... Krya på dig!!! Du får ju inte vara sjuk till Jul nu.

2009-12-21 @ 18:05:34
URL: http://emiliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0