22 december

6 minuter kvar tills det är dagen före julafton, har varit sysselsatt istort sett hela dagen. Var sista dagen i skolan detta året och gjorde ett prov, så skönt att ha det avklarat så man kan ta och varva ner lite under min "ledighet". Har även hunnit med att handla lite ingredienser till julgodis och varit hemma hos mamma och pappa där det blev till att kika på Anna Anka. Hon är så sjukt rolig, precis min humor. Skrattar bara av tanken på henne.

När jag kommit hem igen satte jag igång och göra godis. Blev skumbananfudge och jordgubbsmarsipan doppat i vit choklad och kokos. Smakade mumsigt dock lite väl sött men ah de slank ner på tok för mycket i magen, så nu är magen svullen och go. Tänkte kanske lägga ut lite bilder på det imorgon om det skulle uppskattas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0