30 december

Gårdagen spenderades på stan med Emilia, en sån där dag som man verkligen längtat efter. Kan inte riktigt sätta ord på vad det var som gjorde det men båda va på bra humör, mycket shopping, fikande och planering inför nyår.
Allt var helt enkelt perfekt, blir väl idiotförklarad till tusen men ah jag kommer nog leva på det ett tag framöver nu.

Har precis ätit frukost och sitter nu med en varm kopp kaffe ihop om att jag ska orka mig in i duschen snart. Ska nämligen iväg till Emilia för att planera maten inför imorgon. Blir tre rätters och ah det är så långt som vi har kommit. Efter det blir det stan för att köpa mat och dryck inför morgondagen, även första gången på systemet kommer bli idag. 3 månader sedan jag fyllde men fortfarande inte pallrat mig dit.

Ne om man skulle ta och göra sig iordning kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0