25 November

Dagen började med en härlig, lugn och god frukost i soffan. Låter det inte underbart?
Men självklart lyckas jag alltid strula till något på morgonen så att stressen kommer krypande. Idag hade jag helt glömt av att jag inte skrivit ut mina 2 arbeten som skulle redovisas bara en timma senare. Så de var bara till att skutta in till älsklingen och ge han en hejdå puss och sedan springa ner till bilen.

Stoppljusen hade jag på min sida, visade grönt hela vägen in till skövde. Dock hade jag inte lika god tur med parkeringsplatser, fullt överallt. Så fick bli en fickparkering vilket inte är något som jag känner för att göra varje dag, men med lite trixande löste de sig fint.

Redovisade iaf arbetena och åkte sedan vidare och jobba 4 timmar. Efter det fick det bli stan och leta julklappar hittade 3 st, så kändes riktigt bra. Sen hem till mamma och pappa på lite kaffe , efter det vidare hem och börja fixa med adventsstjärnor och damma av lite. När jag står i en väldigt konstig ställning i sängen stäckande efter en förlängningssladd i garderoben som står ganska nära, ser jag en bil stanna och backa tillbaka. Skattar för mig själv när jag såg att de va pappa så sprang ner och fick lite godis :D Alltid uppskattat!

Så nu är iallafall stjärnorna uppe så ska bara damma lite till och sen ta tag i pluggandet.
Fullt upp skulle man kunna säga puuhh..

Skriver troligtvis imorgon..
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0