Lägenheten

Rensat ur garderober här hemma, så var iväg på miljöstation och slängde otroligt mycket skit som vi inte använder, täcken, kuddar, påslakarn, handukar m.m. Riktigt skönt att bli av med!

Sen åkte jag och mamma iväg och kikade i butiken förr och nu, hittade självklar lite smått som jag köpte på mig!
En tavla/klämma grej där man kan sätta fast lappar, Älskling kan du.. så sätter man en lapp där jag just förtillfället satt ett hängande hjärta! Otroligt söt! Inte sant?

Sen en kaffefilter hållare som jag trätt ett band runt och knytit en rosett :)




Passade även på att knäppa lite andra kort på mitt hem :)


Kommentarer
Postat av: jullan

Heeej =) jamen visst är han!!absolut kan vi det, är passar det dig? Har sjukt mkt i skolan nu veckan innan praktik, men lite fika kan jag nog hinna med ;) kramis

2010-04-18 @ 19:18:25
URL: http://juliafaldmo.blogg.se/
Postat av: Sara Hallberg

absolut! :) hur går du i skolan på torsdag?

Ska nämligen till läkaren i tibro kl 13. så kan stanna isåfall :)

2010-04-19 @ 20:55:35
URL: http://sarahallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0