18 februari

Snart dags för att åka in till skolan och skriva prov. Ingenting motiverade och huvudet spränger fortfarande, så positiv jag vet. Just nu önskar jag verkligen att jag hade läst betydligt mer inför provet.
Igår var jag ju inne och besiktiga bilen, fick en anmärkning på frambromsarna men annars sa han att bilen rullar många år till. Härligt att höra men börjar bli lite sugen på något nytt, vet inte riktigt vad än bara, men förnyelse är ju aldrig fel :)

Efter besiktningen åkte ja vidare till stan och hittade mig ett linne och en randig topp, kanske lägger upp bilder senare.

Ikväll blir det iaf bio, dock inte med ♥ men kommer nog bli toppen bra ändå. Ska se filmen snabba cash, någon som har sett? var den ok?


Kommentarer
Postat av: JENNY

Tack gullet! :)

Ska också se snabba cash snart när man har tid :)

kram

2010-02-18 @ 09:59:04
URL: http://jennyjanssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0