Egentid :)

Såå nära på att de skulle bli en väldans smäll idag.
Kom körandes i stan och innan jag han reagera, kom den en bil från höger i en jävla fart rent ut sagt (var inte höger regeln) så klasskamraten som satt brevid blev ju såklart bra rädd. Att folk inte kan se sig för, irriterar mig bra mycket på sånt.

Provet kändes ok så hoppas iaf på ett godkänt, kan inte begära mer efter att ha läst så lite som jag hade gjort. Efter provet satte vi oss på gräddhyllan och gottade oss med kaffe och kaka, underbart gott var det. När jag väl kommit hem åkte jag och köpte en alla♥s dag present till mitt hjärta, får hoppas att det uppskattas.
Köpte även med en påse naturgodis och koka lite kaffe för att sedan bara gosa ner mig i soffan och njuta. Kände att jag var värd det efter provet.


Nu ska jag fortsätta njuta av en pluggfri kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0