27 Januari

Helt slut efter dessa dagar.
Igår: Slutade skolan lite tidigare så var hemma runt halv 4, slängde i mig lite mat och sprang ut i bilen igen för att lämna den hos mamma och pappa. Klockan 16:20 blev jag upphämtad för att bowla. Hem till mamma och pappa igen och fort hem till lägenheten. Hemma runt halv 9 och somnade halv 10 av utmattning.

Idag har det knappast varit bättre, fullt upp hela tiden!

Pappa åkte iaf iväg med bilen till bilverkstaden idag så troligtvis är problemet löst tills imorgon. Saknar allt min lilla pärla :) Dock blir jag en 1000 lapp fattigare.
Så imorgon ska jag hämta bilen och förhoppningsvis hinna med lite plugg innan jag stupar i säng.

Saknar mitt ♥ bra mycket nu! Inte pratat med honom sen i söndags så längtar såå mycket tills fredag nu!


Natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0