3 Mars

Solen lyser in genom fönster och jag sitter i soffan med en stor kopp kaffe och min... social och omsorgs bok. Vilken glädje dödare, läser att 1 av 20 drabbas av demens under 65 och då är det den värsta sorten som förloppet av sjukdomen går snabbare än hos äldre. Känns ju kul att veta, eller kanske inte.

Detta är iaf orsaken till mitt dåliga uppdaterande prov, prov och åter prov. Men om bara 2-3 veckor, så är det dags för praktik. Ska bli så enormt skönt att kunna få vara ledig lite och slippa tänka på skolan när man kommer hem, blir väl dock ett antal uppgifter ändå men jag längtar så :)



Nu åter till social omsorg och demens.. Bye

Kommentarer
Postat av: Sara Hallberg

Gumman :) Miss you ;)

Fick höra ett det tydligen är bra att dricka alovera mot ledproblem och smärta.. Är det något du kan tänka dig att prova? :) Du kan köpa igenom mig isåfall. vet en som säljer :)

2010-03-03 @ 17:34:39
URL: http://sarahallberg.blogg.se/
Postat av: Emilia

Det kommer gå så bra ska du se =)



Glöm nu inte våran Vin kväll på Måndag sa vi va? :) Då ska vi flamsa runt och prata med dörrar, Goding ;)

2010-03-04 @ 18:11:04
URL: http://emiliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0