9 mars

Varför?

Dagen började med att jag gick upp i god tid kl 8 för att vara exakt, började lite smått med frukosten och satte mig för att äta. Klockan är ca halv 9 när mamma ringer och säger åt mig att jag ska besiktiga bilen kl halv 10 så fick hoppa in i duschen och skynda mig iväg för att hämta henne och sedan in till stan. (Hade bestämt att vi skulle kika lite i affärer efteråt). Väl inne på besiktingen så tar det ca 1 - 1,5 timme och slutar självklart med ännu en ombesiktning.

Eftersom det hade dragit ut så på tiden så var det bara till att kika över butikerna på stallsiken lite lätt innan det var dags att åka hemåt. Känner att det är något lurt med bilen men inget jag reagerar över utan åker hem till mamma och ringer vårdcentralen (har själv ingen knapptelefon). Får till svar att de ska ringa upp kvart över 4 då jag självkart inte kan svara eftersom jag har bestämt tid med tjejen jag är kontaktperson åt. Åker hem för att hämta upp ♥ efter att ha druckit en kopp kaffe, åkter vidare till pressbyrån och apoteket och sedan på vägen tillbaka pajar bilen!

Lyckades som tur var få den till parkeringen och sen var det bara att ringa runt till alla möjliga. Först pappa som är så söt och ska hjälpa mig med bilen, sen mamma ihop om att få låna hennes bil veckan ut då jag kör denna veckan. Efter det Marie som skulle med och bowla idag, Efter det bowlinghallen som också har (tryck 2 för att komma dit och 3 för att komma dit), sen ringa tillbaka till mamma och be henne avboka, sen till marie och säga att det var klart, sen fortsätta med att ringa till hon jag är kontaktperson tillbaka till marie sen till hon jag är kontaktperson åt.

Klockan var nu strax efter 3 och det var bara att städa iordning lite snabbt, sminka sig och bege sig in till cafét, träffa allihop och sen nu har mamma och pappa varit här och lämnat den ena bilen och hämtat min. Så känns som det är dags för lite mat innan pluggandet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0