10 Maj

Allt rullar på precis som vanligt, i ett snabbt tempo. Inlämningar, samtal, prov och en massa fix och don allt på samma gång. Hinner knappt med mig själv, men i helgen har jag och ♥ varit i gbg med Emilia och Mackan. Var så otroligt bra, skönt att bara få komma ifrån allt för en liten stund.

Idag har jag..
  • Pluggat
  • Träffat syster
  • Fikat
  • Promenerat
  • Träffat Emilia
  • Lagat mat
  • Varit hos mamma och pappa
  • m.m...
Så blivit en hel del, även löst det så gott jag kan med sommarjobb också. Otroligt skönt att jag får här i Tibro på ett ställe där jag trivs så otroligt bra!

Var ute en sväng och gick med Emilia och vovvsan förut med, mycket prat och mys. Blev även lite bilder...




Kommentarer
Postat av: Emilia

ååhhhdom blev ju såå bra! på onsdag blir set fler :)

2010-05-10 @ 20:28:44
URL: http://emiliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0