21 Maj

Har redan hunnit med en hel del, varit inne i skövde på möte om sommarjobbet, tror det kommer bli super. Sen handlat på willys och eftersom inte allt fanns som jag ville ha så drog jag vidare till Maxi. Tillbaka till tibro och fixa frukost till mig och ♥. Efter frukosten sa de stopp och nu har jag bara suttit här ett antal timmar.

Ska iaf snart ta tag i maten som blir någon kycklingröra med pasta. Sen städa av lite snabbt, förhoppningsvis en liten promenad, kika på ♥s match och diskutera frisyren med Maries bror (han som ska klippa). Shit det kommer verkligen åka av en bra bit av mitt hår..

Knäppte lite kort hos mamma och pappa igår (allmänt ovärt kort, tidsfördriv;)...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0