Vad hände?

Efter flera månader av uppehåll, utan att skrivit ett ord föll lusten på igen.
Kommer jag fortsätta? Inte den blekaste aning. Bli seriös med uppdateringar? ne tror inte det:p Men idag kändes det rätt, så tar mig iaf tid till att knappa in några ord i bloggen.

Nå vad händer i mitt liv?
Jobb
Det rullar på av bara farten, fortfarande timmare men nu på tre ställen så ekonomin har verkligen varit över förväntan efter skolan. Och snart sätter sommar vikariatet igång så på jobb fronten knallar det på, hoppas verkligen att det fortsätter att rulla på efter sommaren..
Träning
Nja efter att kört 4-6 ggr i veckan i flera månader har jag lagt av helt, mm helt! Började med järnbrist då orken försvann och efter det så har jag inte kommit igång igen men mm kanske skulle ta och köra ett pass imorgon och testa lite..
Kärlek
Mm den är fort på topp efter över 3 år, sitter med ett leende av att tänka på honom.
Vardag
Mm den är kanske inte allt för rockig dock men jag har ju min lilla Xavi som livar upp stämningen!! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0